E.M.D. street team


Jag kom med i E.M.D. Street team ttill två städer och blev utvald till president i både Borås och Göteborg! shit vad länge man har gått och funderat över hur de skulle bli, när man blev osäker på om emd valde eller inte osv, men nej detta kunde ju inte bli bättre!! inte nog med det så blev även Erica i örebroooo!!!! TAGGA!  & johanna blev också street team i två städer,guuud  vad bra vi är. hihi! NI BA VAD FAN. kändes dumt i början att jag blev i fler städer när jag vet att det var så många som ville bli som inte blev osv, men det kommer fler chanser,och istället för att vara ledsen så ska jag faktiskt vara glad för min egen skull nu, och de är bara att hoppas att ni också är det! som emma heed (som också blev!! <3)  skrev :
"sluta bråka nu, streetteamet är utvalt, bygg en bro och gå vidare. älta det inte, var glada för de som fick två ställen istället."
stort taaaaaack iallafall. så himla glad nu :') YEAY. blir trotts allt några turnéstopp även för mig som inte har några money typ. WIHUUUUUUUUU! peace. ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

<3

2011-03-22 @ 01:22:37
URL: http://jennifernalci.blogg.se/
Postat av: Lydia

åh vad glad jag är för din skull! <3

vad är det du ska göra egentligen? :) träffa de och så också eller? :D <3

2011-03-22 @ 06:59:31
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Erica

BIIIG MASSA LÖÖVVEEE <3

2011-03-22 @ 09:57:06
Postat av: belvis

happy for you!! <3

2011-03-22 @ 13:05:53
Postat av: Josefin Borgman

hade hoppats på att komma med i Malmö (inte just som president, men som medlem) men jag har inte fått något mejl så jag har väl inte blivit medtagen.. ): Men bättre lycka nästa gång. Glad för din skull också ^^

2011-03-24 @ 11:23:15
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0