konserthusturnén är igång!


foto: Joakim Kvist.


Ikväll var Erik,Matte och Danny i Västerås f
ör att starta konserthusturnén som kommer att hålla på fram till den 17 april! Var du där?! Hur var det? TELL ME!!! i wanna hear about it!! Själv var jag inte där,men taggar för fullt till lördag då jag ska till Jönköping och kolla! är fett taggad, har väntat så länge på detta och ska bli sjukt kul och se hur allting blir efter allt jobb grabbarna har lagt ner på den här turnén!   Har hört vad vissa har sagt om kvällens konsert,och det verkar ju vara helt underbart.. får en att tagga dubbelt upp liksom!

Imorgon är nästa stopp och då besöker dom Eskilstuna. Bor du i närheten och har av någon anledning missat att köpa biljetter, så säger jag bara en sak : GÖR DET NU!! klicka här: ESKILSTUNA , Missa inte denna möjligheten! Sen på lördag så besöker dom som sagt jönköping,och på söndag är det helsingborg som gäller!! Hela turnén finns uppe här http://www.emdartist.se/events så gå in där och leta upp din stad/staden som är nästamst dig och beställ biljetter nu på direkten!!! Jag lovar att det är värt det.

Kommentarer
Postat av: Emeliefridh

Det var awesome, amazing!

Men är inte chockad:D<3

2011-03-25 @ 07:30:54
URL: http://eemelieffridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0