a summer in my heart

Jag saknar den trio vi var. " nya E.M.D. i tjej format." Jag saknar hur lycklig jag var med er. och hur bra vi förstog varandra, och hur kul vi hade tillsammans, bara vi tre eller alla sex. Jag saknar hur vi alltid sjung tillsammans i stämmor och garvade så som bara vi kan. Jag saknar hur glad jag alltid blev med er. Jag saknar att dygna tillsammans med er och att skratta om saker som inga andra skulle förstå. Jag saknar att gå till utkiksplatsen och skrika ut min lycka med er. Jag saknar hur vi bara levde livet & hur ingenting annat existerade då. Att vara med er var liksom som en säker plats att rymma
från verkligheten med. Det spelar ingen roll hur dåligt man mår innan, när vi umgicks kände man sig alltid hel. Jag saknar hur kul vi hade med killarna, och hur stört allt var. Jag saknar hur hemlighetsfulla vi alltid var & hur vi inte delade med oss om saker som händes och sades (?). Jag saknar allt. verkligen allt. Tiderna har verkligen förändrats. 2 år sedan nu. Inom mig önskar jag så sjukt mycket att bara få uppleva en dag igen, En sån dag till med er. Varje dag var guld värd verkligen. Det var något speciellt,verkligen utöver allt vanliga. Vi levde i en drömbaserad verklighet. Jag älskar er Sara och bella. Jag älskar S.I.F.  jag är fortfarande så sjukt tacksam över den tiden vi hade tillsammans då. 2009,ett år att minnas föralltid.

Kommentarer
Postat av: saris

Detta var något vi alltid kallade LYCKA !

när jag läser det du har skrivit så inser jag verkligen hur mycket jag saknar oss. Sif-Emd! Vi hade det inte bara bra då, vi hade det så mycket mer än så , det var grymt! Jag älskar er massvis, och komemr alltid att göra!



År 2009, är ett oförglömligt år. Vi hade det så himla bra då. Tycker vi borde ta och träffas snart, och bara umgås som förr igen. Massa kärlek, lovelovelove! <3

2011-05-20 @ 15:56:34
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh jag saknar det också :( Men vad som än händer så kommer det alltid finnas kvar<3

2011-05-22 @ 12:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0