home,yes im home

Heej! Nu är jag hemma, hemma hemma. känns alltid lika skönt att komma hem nu för tiden, förut hatade jag det verkligen mer än någonting annat, men things change. haha! I helgen har jag sovit hos jessica, då vi har sätt lite skräckfilmer och pratat egenom väldigt mycket. vi är så störda verkligen, HAHAHA folk skulle dö om dom hörde våra samtal ibland om jag säger så! Idag hann jag inte mer än hem innan jag åkte in mot stan och hamnen för att möta upp Erica som hade mycket att berätta. blir så glad för hennes skull men ja,panik var namnet. jag måste... kommer typ döda mig själv snart, missuppfattningar totalt är ju rätt så gulligt alltså. HAHAH kaosAH! Efter några timmar med erica ikväll så drog jag hem och såg på bb. oh oh oh,fest i hela huset.. kaos att den fastnar på min lill tå (hjärna,HAHA tjejen med humor )hela tiden man ba jaaaaa :Y. nu ska jag ialf sova, men vi hörs imorn. Btw, har fortfarande ingen mobilladdare så skicka inte sms. puuuuuuuuuuuusssssssss

Kommentarer
Postat av: Erica

Vi skaa fixa de här honey, tillsammans ska vi klara de här, precis som vi klarar allt annat <3 även ifall ja inte kan stå bredvid dig when the rain is falling om man säger så.... :( <3

2011-05-02 @ 08:13:24
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0