IDAG

mina ben skakar. Men av ingen annan anledning än att jag har stått upp 12 timmar utan en endaste sekunds vila. Jobb jobb och jobb hela dagen.Låter ganska enkelt att stå vid ett chockladhjul men är så sjuuukt mycket jobbigare än det ser ut. första timmarna är okej, men när folk hela tiden kommer och snor grejer, folk ljuger om att dom betalt och man anses som en jävla idiot så är det dock inte så roligt. Sen att killar alltid ska vara FÖR på gör inte saken bättre. men man är väll van haha.  Och ja,vad hade man förväntat sig av hammarkullen ?! annars så,fick några hundralappar idag, rätt så bra för att jobba black hihi. Dock känner jag mig helt slut och slutkörd nu och är inte det minsta taggad på att gå upp och jobba om någon timma igen. Är helt febrig nu. kul. Jag måste upp imorgon,jag måste tjäna lite mer pengar. i neeeeeeeeed it. men mitt psyke säger ifrån. I'll try! Poussar
Btw. Maj friends! KOM O  HÄLSA PÅ MIG EN STUND I HK FESTIVALEN TACK.  Erica, som inte hittar. om du vill va onderbar o komma så går du av i Hammarkullen 's hållplats och åker upp för rulltrappan, där tar man höger direkt ner och sen, FRAMME! kom dit bitches.

Kommentarer
Postat av: jag som inte hittar

HAHAHA. har bott i göteborg 13 år men inte hittar till hammarkullen.. SKÄMS!!!!!!!! (om jag vore jag kram) nejmen.. HAHA, hur länge jobbar du my friends? :D

2011-05-28 @ 08:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0