onsdag...!

Chachaa! Dagen började med att min syster och lilla Malte kom hem till oss! ytterst mysigt! min lilla bebis e då världens finaste :')! Efter några timmar med hela familjen, blev det iväg till veronica med mamma & sen gick vi ner till Angered och mötte upp världens bästa bella som kom hit från Mariestad! Så underbart! Vi har garvat som vanligt,och kaoZAHt med familjen. kan säga att jag och bella och min familj har världens cp humor tillsammans,men det är fett gulligt. Man ba är mamma o ba; Nej jag gillar när den är hård... alltså vet inte vad jag ska säga,men självklart pratade vi om chockladpudding! jag och bella sitter och myser till Big brother nu med Coca-cola & lite chips. nyttigt och bra mitt i veckan,men orkar inte bry mig, Den ångesten får vänta till imorgon :) HAHA. kollade klipp från världens bästa hotell förut, HAHAHAHA DÖÖÖR på dom..  Imorn hoppas vi på fint väder, så ska vi nog fota osv, och om bella är kvar på fredag drar vi nog och träffar malte & syster på förmiddagen och sen möter vi upp jessica och följer med henne på rabihbi. så flashbacks från 09,så de blir ju fett isåfall. får vänta och se!!!!!1 nej nu måste jag hänga med i bb,oh oh oh jag känner ruset :) här får du (ett blogginlägg) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0